Kodukord

Ootealale sisenemiseks tuleb välisjalatsid jätta esikusse vaibale. Soovi korral saab kasutada kohapeal olevaid korduvkasutatavaid susse või võtta kaasa enda vahetusjalatsid.
Ootealal võib viibida vaid vastuvõttu ootav klient (ja kliendi saatja, kui see on vajalik kliendi tervislikust seisundist tulenevalt).
Palume ooteruumis vaikust!

Vastuvõtt

  • Kohale tulla mitte varem kui 5 – 10 minutit enne vastuvõtu algust, et vältida ooteruumis nn „kuhjumist“ ja tagamaks nii enda kui teiste klientide privaatsust.
  • Vastuvõtt toimub määratud aja ulatuses, hilinemisel teenusele arvestatud aeg edasi ei lükku.
  • Broneeritud vastuvõtuaeg, sõltuvalt vastuvõtu pikkusest, sisaldab ka spetsialisti tööd pärast seda, kui klient on kabinetist lahkunud (näit 30-minutiline vastuvõtuaeg sisaldab kuni 20 minutit vestlust ja 10 minutit spetsialisti tööd). Määratud aja ületamisel rakendub lisatasu.
  • Alkoholi- või narkojoobes vastuvõtule ilmunud kliente ei teenindata, broneeritud vastuvõtuaja eest tuleb ikkagi tasuda.

Vastuvõtu tühistamine

  • Iga kliendi kohustus on enda visiidiaega ise meeles pidada ja aja mittesobivuse selgudes tühistada kokkulepitud aeg esimesel võimalusel.
  • Varajane vastuvõtuaja muutmine / tühistamine võimaldab administraatoril spetsialisti tööaeg paindlikult ümber korraldada, sh pakkuda vabanenud aega ootel olevale
    kliendile. Mõjuva põhjuseta viimasel minutil vastuvõtuajast loobumine või teatamata mitteilmumine raiskab spetsialistide ressurssi.
  • Tervisekassa osalusega vastuvõtuaega on võimalik tühistada hiljemalt visiidile eelneval tööpäeval kella 16ni. Hilisema teatamise või teatamata mitteilmumise korral on klient kohustatud maksma visiiditasu. Õigeaegselt tühistamata tervisekassa osalusega visiidi korral on asutusel õigus järgnevaid teenuseid pakkuda tasulise hinnakirja alusel.
  • Tasulist vastuvõtuaega on võimalik tühistada hiljemalt 48 h (kaks tööpäeva) enne kinnitatud vastuvõtuaega tööpäeval kella 16ni. Hilisema teatamise või teatamata mitteilmumise korral on klient kohustatud tasuma tasulise teenuse eest täies mahus.
  • Mugavusteenust tühistada ei saa, mugavusteenuse visiidile mittetulemise korral ettemaksu ei tagastata.
  • Kui klient ei ilmu määratud ajal vastuvõtule, siis võetakse temaga telefoni teel
    ühendust ja võimaldatakse kaugvastuvõttu määratud aja raames.
  • Arve toimunud kaugvastuvõtu / mitteilmumise eest saadame samal tööpäeval.

Tasumine

  • Kohapeal saab tasuda sularahas või ülekandega, puudub kaardimakse võimalus.
  • Visiiditasu tuleb tasuda enne vastuvõttu.
  • Tasulisele teenusele aega broneerides tuleb tasuda esitatud arve sama tööpäeva lõpuks. Ettemaksuarve tasumine kinnitab broneeringu.
  • Mugavusteenuse broneerimiseks tasub patsient ettemaksuarve.

telefonile: E-N 9.00-17.00 
                        R 9.00-15.00
e-kirjale: 3 tööpäeva jooksul